Walk + Write zomer

Walk + Write zomer

Geplaatst op maandag 11 mei 2026
Kom je mee genieten van de wisseling van de seizoenen, de natuur en het beschrijven van alles wat je ziet?

Tijdens Walk+Write gaan we met een klein groepje lekker de natuur in. Het is een actieve schrijfretraite van ongeveer een halve dag, waarin we genieten van de knaldrang van het bos. Daarnaast is het ook nog eens de langste dag van het jaar. Een mooi moment om na te gaan wat we zelf tijdens deze zomer nog allemaal willen laten groeien.

Tijdens deze langste dag van het jaar kun je dus genieten van de natuur, beschrijven wat je voorbij ziet komen én je even overgeven aan de energie van de zomer.

Lijkt het jou wel wat om even uit je hoofd te komen en met je poten in de klei even echt in het hier en nu te zijn? Schuif aan!
Bang dat je niet goed genoeg kunt schrijven? Geen zorgen, hiervoor hoef je niet te kunnen schrijven. We gaan intuïtief aan de slag. Alles wat jij op papier zet, is goed.

We starten bij Tante Koosje in Nijmegen. Vanuit daar gaan we genieten van een stukje van de prachtige natuurroute de N70 (zo'n 7 km). Ik zorg onderweg voor broodjes en fruit.

Alles waar jij voor hoeft te zorgen zijn:
  • Je eigen notitieboekje en een pen
  • Goede schoenen (want glooiend heuvellandschap)
Zie ik je dan?

Kun je 21 juni nou niet?

Schrijf dan alvast de volgende data in je agenda om mee te doen aan Walk+Write:

zondag 27 september
zondag 13 december
Wanneer
zondag 21 juni 2026
Hoe laat
10.00-13.00 uur
Waar
Tante Koosje, Berg en Dalseweg 359 - Nijmegen
Entree
45,79



Ontvang je mijn periodieke nieuwsbrief al? Schrijf je direct in.